GOODBYE NOVEMBER

Jsem ráda, že je listopad téměř pryč, konečně začíná to šťastnější období :) Už cítím i vánoční náladu,
zítra tu máme advent! Nicméně poslední dobou je tak hrozné počasí na focení, takže jsem zase žádný
outfit nepřidala, a když bylo ve středu výjimečně slunečno, měla jsem toho strašně moc :D Snad se to
teď zlepší, ale nebudu radši nic slibovat, chtěla bych více přidávat randomy, outfity ... na prosinec mám
docela dost plánů, tak myslím, že se to tu zas rozjede ... Doufám, že vás aspoň recenze ještě nenudí! :) 
Dnešní post bude takový mix - přidala jsem několik fotek, pár oblíbených písniček za poslední dva
týdny, animace z tumblru, citáty ... prostě vše, co mi líbí nebo mi za poslední měsíc zlepšilo náladu :D

 INSTA PHOTOS
jednoho rána / cold days / závislost / coffee and school
už jste měli tuhle vánoční limitku? / dáváme si zmrzlinu v listopadu =D / narcismus 

Už jste viděli nejnovější 5.díl The Carrie Diaries? Tato řada začíná směřovat jinam než ta první, víc se 
to začíná přibližovat Sexu ve městě a nějak se mi seriál líbí ještě víc než kdy dřív :) 

 

Opět vyhrál Vladko :D Sledovali jste? Komu jste fandily? Mě tam nejsympatičtější byla Lucka :)

Vladko vyhrál reality show VyVolení Foto: Jiří Janoušek

Pár animací a textů z tumblru :333

 
  
 
 
  
 

I KNOW EXACTLY WHERE MY HEART IS ♥

A několik songů ♥ Ráno hlavně poslouchám spíš taneční, abych trošku nastartovala den :D


Mějte se krásně a užijte si víkend! :)

0 comments:

Post a Comment