FRIDAY´S TAG

Niky mě nominovala na TAG obsahující pár jejích otázek a jelikož tento týden jsem doma
s chřipkou, nemůžu moc nic fotit a nechci, aby se tu celý týden objevovaly jen recenze .....
Tento TAG mě docela bavil a přidala jsem pár starších fotek z článků letošního podzimu.
Doufám, že se vám TAG bude líbit a příští týden se už můžete těšit i na outfity :))


1. Kdy ses začala malovat?
Lesk na rty a balzámy používám už odjakživa, ale líčit oči jsem si začala někdy v 5.třídě, to jsem
používala jen tužku na oči a trochu řasenky. Se vším všudy se líčím od 12 - 13 let.



2. Jiné koníčky než blogování?
Těch mám spousty! Některé se týkají blogu jako moda, kosmetika, nakupování, fotografování ...
Čas ráda trávím s přáteli nebo rodinou, na procházkách přírodou i po městech, cestováním, cvičením a
zumbou, čtením časopisů, sledováním filmů a seriálů, internetem, tancem, psaním a hlavně hudbou.



3. Kdyby jsi měla možnost být na jeden den mužem, co by jsi provedla?
Šla bych ven s partou kluků a poslouchala, o čem se baví, když kolem nejsou holky.
Možná se zeptala nenápadně i na sebe :D



4. Jsi typ člověka, který se svěřuje svým kamarádům nebo si vše necháváš pro sebe?
Podle toho, o co se jedná. Typická témata jako kluci, rodiče, škola a věci, které mě štvou
nebo co plánuju, tak s tím se svěřuji nejlepším přátelům. Pak jsou ale věci, které řeknu
jen rodičům. A nakonec je i pár věcí, které neví nikdo na světě :D



5. Nejkrásnější Vánoce?
Každé Vánoce jsou pro mě krásné, ale nemůžu vybrat jedny nejlepší.



6. Chtěla by jsi být někdo jiný?
Ani ne. Mám se ráda taková, jaká jsem. I s chybami.



7. Co tě na celebritách odrazuje?
Špatný přístup k fanouškům.



8. Nejšílenější věc, kterou jsi udělala?
Dvě nebo tři v mém životě byly tak šílené, že bych je radši nezveřejňovala ... :D



9. Oblíbený kosmetický přípravek z dětství?
Pamatuji si, že jsem měla moc ráda Barbie parfémy :D



10. Tvůj názor na lidskou společnost?
Někdy bychom měli dělat jen to, co nás skutečně udělá šťastnými,
protože např. šíření drbů nám život stejně nezlepší ... :)



Nominovat ani sepisovat otázky nebudu, ale pokud by jste si tento tag chtěli udělat, pošlete odkaz :D


Užijte si pátek s víkendem a mějte se úžasně! :*

0 comments:

Post a Comment