BB Creams

Dnes mám pro vás slibovanou recenzi. Na BB krémy ze stránky bbcreamshop.sk :)
Nejdříve něco řeknu o plném výrobku, a potom i 3 testerech, co jsem vyzkoušela a vybrala.

Skin79 - Hot pink ( tady )
Jsem moc ráda, že jsem vyzkoušela zrovna tento. Odstín je béžový, ale na mou světlou pleť perfektní. 
Úžasně kryje akné i další nedokonalosti pleti, ale nevytváří takovou tu masku a ani neucpává póry. 
Pěkně voní, báječně se roztírá a hydratuje pokožku. Stačí nanést pouze malé množství.


Skin food - Good afternoon - rose lemon 
Na stránkách ho vůbec nemůžu najít, ale třeba ho brzy zas budou mít. 
Má velmi světlý odstín, proto se mi hodil na halloween na upírské líčení. 
Je docela suchý, takže pod něj musíte dát nějaký mastnější krém, jinak se roztírá dobře.
Kryje, sjednocuje barvu pleti. Příjemně voní. Doporučuji jen těm, co mají opravdu hodně světlou pleť.

Skin79 - Super plus - Beblesh balm ( tady )
Odstín je zas béžový, ale na mě trochu tmavší. Nádherně voní, opravdu krásně.
Skvěle se roztírá, kryje, hydratuje a vyživuje suchou pleť. 

Lioele - Beyond the solution ( tady
Perfektní světlý odstín, pěkná vůně a skvělá krémová konzistence.
Hydratuje, kryje kruhy pod očima ( ale na akné moc nedoporučuji ), rozjasňuje.

Vyzkoušeli jste už nějaký z těchto BB krémů? Nebo něco jiného z této stránky? 

0 comments:

Post a Comment