SCANDAL EYES

Listopad. Nejhorší měsíc v roce. Těším se už na svátky a sestavuji christmas wishlist.
Škola mě už brutálně unavuje, vůbec nic nestíhám a můj červený nos tvrdí, že na mě něco leze :D
Už dost o mě, dneska se budeme bavit o řasence Scandal eyes od Rimmel London :)

Recenze bude stručná, protože sama nemám ráda dlouhé sloháče. 
Kdyby jste měli nějaké otázky, klidně se ptejte v komentářích.

Co se mi na ní líbí?
- zářivý oranžový obal
- prodlouží a zahustí řasy
- stačí pouze dvě vrstvy a hned vidíte rozdíl
- vydrží na očích dlouho, nerozmazává se a ani nedrolí
- pěkně voní
- obsahuje kolagen a keratin

A co zas ne?
- trochu řasy slepuje
- kartáček, se kterým se špatně malují spodní řasy a i tak je na mě příliš velký

Docela jsem si jí oblíbila, ale používám na ní jiný kartáček, protože tento mi nevyhovuje. 
Mám jí z jednoho zahraničního shopu, ukazovala jsem jí už v minulém článku.
Ale kdo by měl zájem, je zrovna ve spoustě drogeriích ve slevě za nějakých 159,- Kč.

0 comments:

Post a Comment