Cosmetics

Přišlo mi pár produktů dekorativní kosmetiky ze skvělé stránky pureskincare.cz,
která nabízí výrobky značek Everyday minerals, Pai, Organic Surge a Crazy Rumors.
Přišla mi tvářenka, oční stíny a dva balzámy na rty. Dnes bych vám je ráda ukázala a zrecenzovala.



Výrobky značky Everyday Minerals jsou na seznamu PETA schválených společností.
Vhodné pro vegetariány i vegany. Bez parabenu, alkoholu i konzervantů ... a dalších.
Netestováno na zvířatech!

Minerální tvářenka
Tvářenky moc nepoužívám a proto jsem chtěla jednu zas vyzkoušet. Vybrala jsem si v odstínu Wild wines
Barva je taková vínová a třpytivá. Je trochu tmavší, než jsem čekala, ale když jí rozetřete, vypadá hezky. 
Aplikace je snadná, nanáším jí štětečkem a jde to dobře. Na tváři vydrží dlouho, skoro celý den.
 

- Země původu: USA
- Obsah: 4,8 g
- Cena: 289,- Kč ( tady )

Minerální oční stíny 
Zaujaly mě tyto oční stíny v odstínu Ginger peach. Jsou světlé a barva trochu broskvová. 
Skvěle se nanáší štětcem. Konzistence je podobná sypkému pudru. Překvapilo mě, že vydrží celou 
tu dobu, co jsem ve škole a neslévají se do čárek jako ostatní stíny, co mám doma. Obsahují hodně 
třpytek, vážně jsou dost třpytivé a právě to se mi na nich líbí! Balení je sice maličké, ale vydrží dlouho. 
 
- Země původu: USA
- Obsah: 1,7 g
- Cena: 229,- Kč ( tady )




























Přírodní Bio balzámy na rty
Jako většina, i já miluji balzámy na rty a vůbec neodolám, když jsou ještě ke všemu s příchutí.
Zvolila jsem jeden kávovo - čokoládový ( Mocha ) a druhý vanilkový ( French vanilla ).
Na výběr je spousta dalších příchutí - např. máta, cola, mentolová čokoláda, limetka .....
Nejvíc mi voní kávový a mé kamarádce zas ten vanilkový, ale obě pěkně voní. A jelikož ona nesnáší
vůni kávy, vždycky mi říká "ty máš zase ten kávový balzám?" a to se fakt divím, že i na dálku to voní.
A vždy, když mám jeden z těchto balzámů na rtech, tu vůni intenzivně cítím. Za vůni dávám velké plus!
Velmi příjemně se natírají, vyléčí i popraskané rty. Hodnotím je jako jedny z nejlepších balzámů na rty!
- Země původu: USA
- Obsah: 4,2 g
- Cena: 89,- Kč ( kávový - tady / vanilkový - tady )

Pokud si objednáte z této stránky pouze balzámy nebo vzorky minerálního makeupu, můžete využít
poštovné pouze 34,- Kč při platbě předem na bankovní účet.

Tento článek mi zabral hodně času, tak doufám, že se vám líbí.
Vyzkoušeli jste nějaký z těchto produktů nebo něco jiného z této stránky? :))

0 comments:

Post a Comment