TAG: 5 products

Ano, pokračuji ve stejném Tagu jako Mia a Petra "5 kosmetických produktů, bez kterých nemůžu žít",
téma se mi zdá zajímavé a doufám, že vás baví ( můžete v něm pokračovat dál klidně i v komentářích ).
Vybrala jsem 5 věcí, které momentálně používám a zrovna teď jsou pro mě mezi ostatní kosmetikou top.

Pleťová voda: Breath of fresh air ( Lush )
Nedokážu si představit, že bych se neodličovala a určitě bych se neobešla bez této pleťové vody, 
protože ze všech, které jsem zatím vyzkoušela, je nejlepší. Nepálí, zklidňuje, dokonale odlíčí oči i pleť.

Medový balzám na rty ( Eva )
Na podzim a v zimě hodně trpím na popraskané rty a mám velkou spotřebu balzámů. 
Měsíčkový od Astrid je fajn, ale nevyléčí rty jako tento medový a proto ho nosím všude s sebou.
Seženete buď v drogerii nebo na eva-cosmetics.cz

Krém: Effaclar H ( La Roche-Posay )
Někdy také trpím na podrážděnou pokožku a jedině tento krém jí dokáže zklidnit a hydratovat.

Krajkový pudr ( Dermacol )
Objevila jsem ho v létě úplně náhodou a od té doby patří mezi nejoblíbenější kosmetické produkty.
Kryje, sjednocuje barvu pleti a ještě k tomu nádherně voní ( a ten krajkový vzhled je taky super! ).
Mám ho ve světlém odstínu č.3 a stojí kolem 90,- Kč.

Řasenka Scandal Eyes ( Rimmel London )
Řasy zhustí a dost prodlouží. Sice trochu slepuje, ale dávám si pozor. 
Stačí nanést dvě vrstvy a hotovo. Psala jsem na ní minule už recenzi.

0 comments:

Post a Comment