RANDOM: SEPTEMBER

Dnes je poslední zářijový den, utíká to tak rychle, avšak na říjen se těším :) Podzim je opravdu krásný,
vyhovuje mi to počasí, fotky mají své kouzlo, nejlepší procházky a dá se nosit snad všechno ... :)♥
V dnešním postu přidávám několik fotek, co se mi za tento měsíc nahromadilo ve foťáku :D



"Můžeme zavřít oči před tím, co nechceme vidět.
Ale nemůžeme zavřít své srdce před tím, co nechceme cítit."


PS: Ukončila jsem giveaway o kávu ( konečně, vlastně jsem na ní nějak zapomněla, haha! ) a
narozeninovou giveaway k 1 roku, vylosovala jsem vítěze, takže se koukněte do své emailové schránky,
jestli jste to právě vy, kdo vyhrál! :) Tímto způsobem se mi to zdá lepší, víc překvapení, a taky si mi
někdo stěžoval, takže tak asi :D Výherců je celkově 3, tak tento týden dojdu na poštu a pošlu balíčky! :)

a jedna v poslední době nejposlouchanější ♥

Mějte se krásně a přežijte tento týden, mám pocit, že bude lepší než minulý! :)

0 comments:

Post a Comment