YVES ROCHER

Dnes mám pro vás recenzi na dva produkty značky Yves Rocher, které jsou v prodeji teprv od 2.září :) 


První je brusinková 3 - minutová maska s chladivým efektem pro svěží odstín pleti. Voní báječně, 
příjemně, opravdu z toho cítím brusinky. Gelová konzistence, krásně chladivá, póry se zmenší a 
jakoby "zatáhnou". Používám ji 2x týdně a nechávám působit již předepsané 3 minuty, ale pokud 
čekáte, že maska na obličeji ztuhne, tak to se nestane, ze začátku jsem si myslela, že ty tři minuty 
jsou strašně krátká doba, ale stačí to, opravdu. Poté jen opláchnu a ještě dočistím pleťovou vodou.
Nevím, co dál říct, asi na závěr jen to, že jsem spokojená a žádné mínus nemůžu najít. Stojí 119,- Kč.

Další je osvěžující fixační sprej na tvář s grepem. Začnu opět vůní, typicky grepová, příjemná. Balení je
praktické, celkově vypadá lákavě. Měl by osvěžit pleť během dne a zároveň zafixovat makeup. Osvěží,
to je pravda, a nezanechává ani ulepený pocit. Nevím moc, jak je to s fixací, ale asi taky něco dělá,
protože makeup se vůbec neponičil, když jsem si na něj někdy stříkla pár kapek ... Sama bych si ho
ale asi nekoupila, protože mi takové spreje moc nic neříkají, ale jinak jsem ráda, že jsem ho mohla
vyzkoušet a pokud rádi používáte různé spreje na obličej, můžu doporučit. Ideální na léto! Stojí 219,- Kč.


Už jste jeden z těchto produktů vyzkoušely? A jaký máte celkově názor na značku Yves Rocher? :)

0 comments:

Post a Comment