CANSEI DESSA VIDA

Takové větší focení jsme s kámoškou odložily na víkend, protože nebylo moc super počasí a jí se ani 
nějak nechtělo :D Tak jsem šla sama, ale na všech mých oblíbených ( a fotogenických ) místech někdo
byl nebo přicházel, takže jsem nikde neměla klid, až na jednom poli, pak jel kolem zedník v tom jejich
oranžovém vozíku a křičel na mě "Když se svlíkneš, tak tě vyfotim!" :DD No hrůza prostě, tady u nás
se ani nedá fotit, jžš :D Moc se mi teda fotky nelíbí, někdy jsou lepší, ale budiž ... Aspoň vidíte, co jsem
měla ve čtvrtek ve škole na sobě. Jsem asi divná, ale když je teplo a hlavně léto, tak jednou za čas
vytáhnu sukni a teď, když je chladněji a podzim, nosila bych sukně skoro pořád a chci si pořídit i další! :D



cardigan: Pimkie / triko: H&M / sukně, náramek: New Yorker / náhrdelník: Anne Christine /
silonky: e-marylin / boty: CCC / prsten: Orsay

Silonky nosím hlavně, když je chladněji, ale tyhle MARYLIN mám ráda ze dvou důvodů, za 1) měla
jsem je už na sobě třikrát a ještě ani jednou se mi na nich neobjevilo oko a neroztrhaly se, a za 2) proto, 
že vypadají jako bych žádné silonky ani neměla :D Už žádné jiné silonky 4ever, jen z eshopu Marylin! :)


Mějte se krásně a užijte si páteční noc i víkend :)*

0 comments:

Post a Comment