MOVIE TIPS: September

V poslední době je venku docela hnusně a co jiného dělat doma než sledovat seriály a filmy, že?! :D
Navíc jsem od středy byla nemocná, tak jsem nějak musela zahánět nudu, ale už jsem okay :)
Už tu ani děsně dlouhou dobu žádné tipy na pěkné filmy nebyly, tak dnes se to hodí :) Příští měsíc dám
tipy na nějaké horory, když se bude blížit ten Halloween :D Klidně piště i vaše tipy, třeba co jste naposled
viděli a líbilo se vám to, ráda se taky kouknu :) Jinak co se žánrů týče, mám nejradši různé komedie, hodně
středoškolské, možná i tu romantiku a potom filmy, u kterých si ráda trochu pobrečím, jako většina holek :D

PS: The Carrie diaries ( 2.řada ) začíná 26.října! Kdo se taky těší? :)

Untitled
Charlieho malá tajemství

Art of getting by Header. Credit: @Sensual_Icons

Umění zapadnout

Beastly | via Tumblr
kelysee.tumblr.com ❤

Netvor

crazy beautiful | Tumblr

Šílená / Krásný

<3 | via Tumblr

Kamarád taky rád

Ted

Méďa


Na tuhle nemám

A Comma | via Tumblr

Surfařka

spring breakers

Spring breakers


Láska na hlídání


Nechápu, jak to dokáže

The Runaways | via Tumblr

The Runaways


Protivný svůdný holky

❤

500 dní se Summer
( Jeden z nejkrásnějších romantických filmů! )

Untitled | via Tumblr

Zkažená úča 


Žába k zulíbání 

Fuck It

Holky na tahu

Flipped

Má mě rád, nemá mě rád

life as we know it | Tumblr

Pod jednou střechou



Domácnost naruby



Desátý kruh

    

Seriály: 2 Socky / Ztraceni / Baby daddy / Gossip girl

Více tipů najdete v minulých článcích → tady a tady.
Mějte se krásně :)

0 comments:

Post a Comment