I´M WEARING THE SMILE YOU GAVE ME

Posledních pár dní se mám opravdu úžasně a už si nějak tak zvykám na to vstávání v šest ráno ...
Dnes jsem tu s random postem plným fotek z tohoto týdne i konce srpna, malý new in a outfit, který 
byl včera rychle vyfocený doma a nechtěla jsem mu věnovat samotný post, protože je zcela obyčejný :)
Navíc blog bude mít v pondělí první narozeniny, tak buď uspořádám giveaway nebo něco jiného ...


Konečně ho mám! Tenhle parfém Signature by Beckham byl i ve wishlistu, naprosto božsky
voní a je úplně ideální na podzim, ještě o něm asi uslyšíte :) Zamilovala jsem si ho ♥


Do školy nosím jen batohy, je to pohodlnější a praktičtější, tenhle nový jsem kupovala v polovině srpna :)


Tohle dokonalé sako s cvoky mi teta přivezla z Anglie :3 Nevím, kde ho kupovala, ale je spíš na ven :)


Včerejší úplně jednoduchý školní outfit. Fuchsiové triko a kalhoty jsou z F&F, boty z CCC, náhrdelník
z Anne Christine a dlouho jsem ho neměla k čemu nosit, náramek z New Yorkeru a prsten z I AM :)


a nejúžasnější triko z TW ♥


Mějte se krásně a užijte si pátek i víkend ... :)!

0 comments:

Post a Comment