AUTUMN / WINTER FASHION

Ahoj! Dnešní článek bude trochu jako inspirace, chtěla bych napsat o tom, co se mi momentálně líbí a co
bych chtěla nosit letošní podzim / zimu, je to vlastně něco jako wishlist, ale nedělám si iluze o tom, že bych 
asi na všechno v obchodech natrefila, protože co se týče střihu a provedení jsem docela náročná :D Také
jsem se zmínila o současných modních trendech na toto letošní období. Docela mi dal článek zabrat,
ale bavilo mě to a aspoň mám teď větší přehled o tom, co se bude nosit tento podzim i zimu. Napište mi,
i co vám se z nových trendů nebo tak nějak všeobecně z podzimní / zimní mody líbí, jsem zvědavá! :)


Takový malý wishlist jsem už ukazovala tady, skládal se z pár kousků, o kterých si myslím, že by mi neměly
tuto sezonu chybět ... A teď trochu větší wishlist aneb shrnutí všeho, co se mi děsně líbí, po čem mé srdce
prahne, pro co jsem stopro rozhodnutá a co budu hledat letos v mých oblíbených obchodech :)

wishlist autumn / winter

Roztrhané černé džíny vypadají tak úžasně a v hlavě už mám s nimi vymyšleno miliony outfitů, nebo
bych brala kalhoty s kapsami volné v rozkroku a upnuté u kotníků ... Další položkou je volné lehké
basic tílko na ramínka k různým cardiganům, takový styl topů nosí hodně Němky. Jednobarevná
trika jsou základ šatníku, tmavě zelené ještě nemám ... no a trika s potisky nebo různými nápisy jsou
také potřeba, to ani nemusím komentovat. Možná jsem divná, jelikož už není léto, ale chtěla bych si
pořídit nějakou sukni, nejlépe se vzorem nebo zajímavým střihem a trochu zas bodycon. Parka je
největší nutností z tohoto wishlistu, prostě bez podzimní bundy se neobejdu. Svetry, cardigany,
mikiny přes hlavu ( strašně se mi líbí ten styl, jak nosil Kyle z LOL - kdo ten film viděl, tak ví, nebo
s odhaleným ramenem ), kožešinová vesta, kruhová šála, beanie čepice, další maxi náhrdelník do
sbírky, černá kabelka, MAC rtěnka a krátký blazer do pasu, to jsou další věci, které bych chtěla.
trends A / W 2013 / 2014
Co se týče trendů, nejvíc budou IN kožešiny, zvířecí vzory, třpytivé, lesklé a metalické látky, roláky,
stále to bude i krajka. Pak také "rebelský" look ála punk - cvočky, řetězy, kostky, kůže, hroty ....
Zůstávají transparentní materiály, vojenský styl. Dále se budou nosit kousky inspirované skotskou modou
( např. již zmiňované kostky ), velké šály, zdobení "drahokamy" všude možně, klobouky, sukně a také
vzor inspirovaný zahradou, baroko a na přehlídce Dolce & Gabbana pro tuto sezonu bylo možné vidět i
hodně "náboženské" motivy a samozřejmě kříže. Mě osobně se zamlouvají kožešiny ( typické pro
každoroční podzim / zimu ), sexy mi přijdou zvířecí vzory, průhledné košile / topy a klasika v podobě
krajky, miluji vše třpytivé, ozdobené kamínky nebo cvočky ... Naopak nesnáším roláky, třeba
v kožených kalhotech se vůbec necítím, ale zato kožené rukávy u topů nebo bund vypadají úžasně! :3
Ještě nezapomenu zmínit kozačky nad kolena, které se objevují skoro v každé kolekci .... Líbí se vám?
TOP 10 nejlepších je pěkně sepsané na stránkách Elle → tady, ale všude je to různé, koukněte i tady
nebo na skvělou stránku moda.cz, kde najdete opravdu spoustu zajímavých článků plných fotek :)

Donatella Versace vsadila ve své Haute Couture Fall 2013 kolekci na sexappeal a provokativní práci s materiálem. 

Z barev to bude nejvíc vínová & rudá, což mě těší, protože vínovou jsem si v poslední době zamilovala,
i když v šatníku nemám asi nic v této barvě, sháněla jsem ji na topech a svetrech už dlouho, ale hlavně
přes léto nebyla po ní v obchodech skoro ani stopa, to vlastně "frčely" neonky a výrazné barvy :D
Dále to budou především odstíny modré, khaki, fuchsiová, starorůžová, tělová, bílá ... více čtěte tady, ale
doporučuji se podívat i tady na celou paletu barev, já osobně jsem z výběru barev pro tuto sezonu nadšená!

A 3 podzimní outfity aneb jak bych to nosila já ...

inspiration autumn outfits

A nakonec ještě moc pěkná reklama s Gisele pro H&M, kde i fantasticky zpívá <3


Mějte se krásně a přežijte následující týden školy ve zdraví, haha :D♥

0 comments:

Post a Comment