NONIQUE

Dnes vás vítám u recenze na produkty německé značky Nonique, která za nízké ceny dělá zázraky! :)

PS: Už jsem změnila kurzor myši, ta minulá šipka byla vážně trochu divná :D Ještě něco udělám s
písmem, až budu mít více času, nicméně děkuji za komentáře k minulému článku a připomínám GA :)


Na úvod bych řekla, že výrobky této značky nejsou testovány na zvířatech, neobsahují žádná umělá
barviva, parabeny, silikony ani další škodlivé látky. Na výběr je několik řad - granátové jablko proti 
stárnutí pleti, extreme energy pro zdravý vzhled pokožky a hydrataci, avokado také pro extra hydrataci, 
pomeranč s kiwi a mandarinkou pečuje o namáhanou pokožku a poslední řadou je tropic ( banán s
kokosem ), což také hydratuje a vyživuje pleť. U každého produktu je popsané i složení, super! :)

Pleťová voda z řady granátové jablko - Anti Aging
První, co mě zaujalo, byla ta nádherná sladká vůně, která mi připomíná z dětství takový sirup na kašel, 
nicméně by se měla skládat z malin, granátového jablka a plodu Acai. Co bych o ní řekla? Asi to, že
opravdu důkladně odlíčí i makeup, ani oči po ní nepálí a pleť je svěží, provoněná. Stojí 130,- Kč ( tady ).

Mycí gel na obličej z řady Extreme energy
I když jsem spokojená se všemi výrobky, přecijen mám tenhle gel z nich úplně nejradši. Vůně sice není 
tak boží jako u očního séra nebo pleťové vody, ale to, co dělá, dělá opravdu perfektně. Nejdřív si
trochu namočíte pleť, pak nanášíte trochu gelu, masírujete a gel začne malinko pěnit, necháte chvilku 
působit a pak omyjete vlažnou vodou. Pleť je perfektně odlíčená až do hloubky, úplně cítím, jak
pokožka na obličeji dýchá, je tak svěží a zdá se extra čistá. Používám gel 3x týdně a za tu dobu 
jsem docela zpozorovala, že opravdu vyčistí pory i černé tečky. Jo a sice píší, že je pro každý typ
pleti, mě na smíšenou naprosto vyhovuje, ale mamka má suchou a citlivou, takže jí pokožku 
podráždil ... To je asi jediné mínus pro ty, kteří mají sušší a citlivější pleť. Stojí 130,- Kč ( tady ).

Oční sérum z řady Tropic
Zamilovala jsem si tu banánovou vůni a extra lehkou konzistenci, která se krásně vstřebává i nanáší. 
Mám citlivé oční okolí a proto se mi často stává, že ho mám podrážděné, začervenalé, svědí to a pálí, 
takže jsem si toto sérum hned oblíbila, když dokázal víčka zklidnit. Do očí se neslévá, ani je nedráždí, 
takže se nemusíte bát. Byla to má první zkušenost s očním sérem, ale už dlouho mě lákalo něco takového 
vyzkoušet. Navíc když budete oční víčka hydratovat, v pozdějším věku nebudete mít tolik vrásek :)
Stojí 184,- Kč ( tady ), je to malá tubička, ale hrozně pomalu ubývá, až se zdá bezedná :D


Se všemi třemi výrobky jsem moc spokojená, opravdu ... A kdybych měla sepsat pouze tři důvody, 
proč tuto kosmetiku zkusit, bylo by to za prvé kvůli vůni, za druhé kvůli lákavým obalům a za třetí 
proto, že opravdu dělá to, co má a co slibuje, navíc jak už jsem psala nahoře za skvělé ceny! :)
Produkty koupíte na stránkách bio-shopik.cz, které nabízí kromě této značky i výrobky Topfer pro děti.


// Znáte tuto značku? Vyzkoušeli jste už něco? 

0 comments:

Post a Comment