BACK TO SCHOOL

Ahoj! Dnešní první školní den jsem měla docela příjemný, přecijen jsem nešla do žádné nové školy 
a jsem za to i ráda, protože už vím, co od každého čekat a jak to na našem gymplu běží, ještě si pamatuji 
na svůj úplně první den tady a byla to katastrofa, haha :D Připadá mi, že tohle léto bylo neuvěřitelně dlouhé 
a maximálně jsem si ho užila, snad ani jeden den jsem se nenudila a prostě nemůžu uvěřit tomu, že už to 
skončilo, pořád jsem si říkala, že mám ještě měsíc, pak dvacet dní, deset a teď?! Rozvrh mám ale dobrý 
a vypadá to i na docela dobrý rok, možná dokonce lepší než ten minulý :) Ráno byla docela zima, tak jsem 
si vzala černé silonky a svetr. Po škole jsem v trafice narazila na nové číslo Cosmopolitanu s Ninou <3



svetr: Debenhams / sukně: New Yorker / silonky: H&M / kabelka: Terranova / boty, náhrdelník: dresslink

0 comments:

Post a Comment