USA BOUTIQUE


Dnes bych vám ráda představila český obchod Usaboutique.cz, kde najdete značkové originální oblečení
a doplňky různých amerických značek z kolekcí, které se k nám nedostaly. Třeba Ecko Red ( měla jsem
od této značky boty a byly skvělý, kvalitní a vydržely roky ), UGG ( luxusní válenky z ovčí kůže! ),
Ed Hardy, Apple Bottoms ( značka známého zpěváka Nellyho ), GuessVictoria´s Secret ... a další.
Objednala jsem si odtud peněženku Playboy. Dodání bylo rychlé a úplně v pořádku. Sice jsem viděla
spoustu peněženek Playboy a mnohem levnější, ale v takové kvalitě a hezky udělanou ještě ne.
Mám v plánu si objednat nějaké kosmetické produkty VS, které mě už delší dobu lákají.
Tuto stránku jsem si docela oblíbila a doporučuji se alespoň podívat, třeba si něco vyberete :)

Zvětšit fotografii - Victoria Secret dámská mikina Zip Hoodie Victoria´s Secret Zvětšit fotografii - Playboy dámské tílko Intimates Pink Zvětšit fotografii - Apple Bottoms dámská kabelka Cleo crossbody black Zvětšit fotografii - Baby Phat dámské šaty Liquid Metal Shirred Sleeve Dress Gold
tady / tady / tady / tady 
Zvětšit fotografii - Victoria Secret dámské plavky Push-up Halter Victoria´s Secret Zvětšit fotografii - Victoria Secret dámský batoh Backpack Victoria´s SecretZvětšit fotografii - Victoria's Secret sprchový gel Daily Body Wash Victoria´s SecretZvětšit fotografii - U.S.Polo Assn dámský svetr Mossy Hi Low V-neck U.S. Polo Assn.
tady / tadytady / tady

0 comments:

Post a Comment