BEAUTIFUL LIFE: 1 YEAR

Ahoj, zdravím všechny úžasné čtenářky :) Dnes je to přesně rok, co jsem si založila tento blog a dost se
 toho od té doby změnilo. Neberu blog tak vážně, jen jako koníček a prostě něco, co mě baví, kašlu na
haters, kterých je ale přemálo a jsem za to ráda, v poslední době také víc přidávám outfity a myslím, že
už bude blog spíš plný fotek z každodenních dnů, outfitů, new inů a také kosmetických recenzí, líbí se mi 
to takhle víc i na ostatních blogách a aspoň budou články častěji. Mám ráda uvolněný ležérní styl, ani moc
sportovní ani elegantní, prostě něco mezi tím, ale toho už jste si tak nějak mohli všimnout v outfit postech :D
Už mám doma i stativ a také hodně chodím ven s BFF, se kterou vždycky něco vyfotíme, takže mám
více příležitostí na fotky. Ale ze všeho nejvíc bych vám chtěla moc poděkovat za to, že sem chodíte, 
komentujete a vždycky mám radost, když se objeví nějaký nový follower, teď v tuto chvíli přesně 412 ♥
A co jiného uspořádat na oslavu prvního roku ( doufám, že se tu sejdeme i ten další ) než giveaway!!! 
Vybrala jsem něco, o čem si myslím, že se bude líbit většině z vás a udělá šťastné vylosované radost ...
Také bych vás chtěla poprosit, aby jste mi napsali, co se vám tu líbí / nelíbí, co by chtělo změnit, čeho
přidávat více, c o vás tu baví nebo třeba nějaký nápad, uvítám všechny připomínky, názory, nápady .. 
prostě cokoliv si o tomto blogu myslíte :) Dále připište do komentáře email a číslo ceny, odebírejte mě
buď jako pravidel. čtenář přes GFC nebo na bloglovinu a to je vše, žádné like po vás rozhodně nechci.

giveaway
A něco málo z toho, co tu za ten rok bylo :) Kdo mě četl od začátku? :DD


     U dalšího článku se asi uvidíme až ve středu, zatím se mějte krásně a těším se na vaše komentáře :)*

0 comments:

Post a Comment