BEAUTY TIPS: SEPTEMBER

V dnešním článku bych vám chtěla ukázat pár kosmetických produktů, které si mě nějakým způsobem
získaly a patří do mých oblíbenců za tento měsíc, nedám na ně dopustit a koupím si je určitě i znovu :)


Jako první tu mám lehký denní krém ze Sephory. Byl to takový nepromyšlený impulsivní nákup, ale
zklamaná rozhodně nejsem, vlastně jsem moc ráda, že jsem si ho koupila. Je opravdu lehký, ani ho
skoro necítíte, rychle se vpije do pleti i lehce roztírá a přes den pokožku hydratuje. Voní příjemně,
svěže, řekla bych, že je dokonce neparfémovaný. Dokonalý jako podklad pod makeup, proto ho
používám poslední měsíc každodenně, ale jen ráno. Ani žádné pupínky nezpůsobí jako některé krémy.
Myslím, že za tu cenu ( 350,- Kč ) se vyplatí a až mi dojde, slibuji, že si ho koupím znovu a nebudu
hledat nic ještě lepšího, protože denních krémů jsem už vyzkoušela spoustu a žádný lepší vážně není! :)


Dalším produktem je tato úžasná řasenka Extra POP Lash od Rimmel za pár korun. Nedávno jsem si jednu
řasenku kupovala a ještě dvě doma mám, ale na této mě nalákal obal a super akce 79,- Kč :) Na výběr
byla tato černá, ale ještě i modrá a fialová - barevné řasy jsou sice pěkné, ale asi bych na ně neměla odvahu
a lidé tady u nás v ČR na to zvyklí nejsou :D Ale zpátky k řasence. Dělá opravdu krásné dlouhé a objemné
řasy. Jestli slepuje nebo ne vám bohužel neřeknu, protože mám ráda výrazné řasy a tak nanáším několik
vrstev ... Dokonce i pěkně voní! Jediné mínus vidím v tom, že nepatrně drolí při aplikaci, ale jinak vydrží
přes den úplně okay a ani se nerozmazává. Dobře se s ní malují i spodní řasy, za to má další plus :)
Nikdy bych ale neřekla, že takhle levná řasenka bude tak skvělá a dokonce lepší než některé za 200 i víc,
předčila i mou oblíbenkyni Scandal eyes. Jsem s ní moc spokojená. No Rimmel ty řasenky prostě umí! :)


Nejvoňavějším produktem z celého článku je tato pěna na holení od Balei. Myslím, že je jedno, jakou
používáte pěnu na holení, všechny oholí stejně, pokud máte dobrou žiletku, ale každá určitě chceme,
aby úžasně voněla, nedráždila pokožku, byla za dobrou cenu a i lákavě vypadala. To vše u této můžu
zaručit. Voní prostě božsky, sladce po jahodách. Na obale jsou Benátky a celé je laděné do růžova.
Pokožku nepodráždí, spíš ji máte ještě hezky provoněnou, ha :) Za 63,- Kč no nekup to?! :D


Pomerančové a čokoládové mýdlo jsem měla možnost vyzkoušet díky spolupráci s Auroville, jsou
zabalená v banánových listech ( alespoň to pomerančové ) a příjemně, hezky voní. Rozhodně neuděláte
s nimi chybu, pokud dáváte přednost přírodním produktům. Použité suroviny na výrobu mýdel od Auroville
pocházejí z kontrolovaného ekologického zemědělství, mýdla obsahují přírodní složky, takže bio kvalita
zaručena. Co víc říct ... Mýdla stojí kolem 100,- Kč, koukněte i na speciální pro čtyřnohé mazlíčky :)


To je asi vše. Napište mi i své zkušenosti, pokud jste nějaký výrobek z těchto už vyzkoušeli.
V pátek přidám nějaké fotky a outfit, zítra se chystáme s kámoškou na nějaké to focení :)
Mějte se krásně :)*

0 comments:

Post a Comment