OOTD + FUNNY FRIDAY

Ahoj! Včera jsem se byla s babčou podívat na Země Živitelce, bylo to fakt pěkný a koupily jsme
tolik jídla, že mi z toho za chvíli praskne břicho, haha :D Takže je tu takový random post plný fotek
a outfitu ( omlouvám se za blbou kvalitu fotek, v obchoďáku bylo špatné světlo a babča držela foťák 
poprvé v ruce, něco jsem musela vycvaknout i sama, takže asi tak no :D ) Dneska s kámošema trochu 
zapaříme na ukončení léta, bude to legendární! <3 Jen mě děsí ta představa, že v pondělí je škola ...



Ráno byla opravdu velká zima, teda alespoň mě a tak jsem si vzala už podzimní boty, odpoledne se sice
udělalo teplo, ale přesto mi v nich bylo akorát. Jsem skoro celá oblečená v černé, nějak jsem na to měla
náladu :D Tuhle kabelku už mám nějaký ten rok, ale vytáhla jsem jí až dnes, hodila se mi k botám ...
Příště slibuji lepší fotky, s kamarádkou plánujeme nějaké focení a také už mám doma stativ, super! :)


brýle: Sam73 / cardigan, kabelka: New Yorker / tílko, šátek: H&M / jeansy: F&F / boty: CCC / řetízek: SIX


Mějte se krásně a užívejte si víkend :))

0 comments:

Post a Comment