Cosmetics wishlist for 2013 - 2014

Dnes tu mám trochu jiný wishlist. Dělala jsem si seznam toho, jaké kosmetické produkty si chci koupit
a tak jsem si říkala, že to spojím do jednoho wishlistu! Celkově mě tyhle wish - listy pomáhají,
aspoň mám přehled toho, co potřebuji nebo po čem momentálně toužím, a díky nim se i vyhýbám
nerozmyšlenému nákupu věcí, co totálně nevyužiji =D Myslím, že to máte asi stejně, že?! :D
Takže dnes wishlist plný kosmetiky pro zbytek letošního roku a rok 2014 :) Určitě to není všechno,
teda prozatím ano, ale časem budu zas chtít něco dalšího, co se objeví jako "novinka", haha :D
Cosmetics wishlist 13 - 14
OPI lak na nehty  / něco od Neutrogeny na čištění pleti / rozjasňovač ( nemusí být nutně od Benefitu, třeba od Mary Kay mě zaujal ) / štětce / nový "celebrití" parfém / velká paletka očních stínů
korektor oční linky rtěnka Power Pout od MUA / rtěnka MAC /  pudr Creme Puff od Max Factor / 
řasenka Volume million lashes od Lorealu / paletka očních stínů MUA a Sleekbalistik Lush
krém The body shop /  Collor tattoo v odstínech 65 pink gold & 35 on and on bronze 
// A co si přejete vy? :))

0 comments:

Post a Comment