NEW IN: SHIRTS


Ještě před nějakou dobou jsem košile moc nemusela a tak mi v šatníku dvě ležely - hnědá a čistě bílá.
Teď jsem se do nich opět zamilovala, líbí se mi jak k džínům, tak i k sukni. Koukala jsem se v obchodech 
a hledala zajímavou košili skvělého střihu. Až jsem narazila na tuhle neodolatelnou "kiss kiss kiss" košili 
a musela jsem ji prostě mít! K ní jsem si ještě vzala takovou halenku s potiskem jack russell teriérů :D 
Obě dvě jsou z ahaishopping.com, odkud jsem objednávala úplně poprvé a rozhodně né naposled.
Krásně sedí, jsou z příjemné látky a mega pohodlné! Vypadají kvalitně a je na nich štítek Asos ( wtf? ). 
Každá jen za 10 dolarů! Dodání bylo do 14 dnů, pečlivě zabalené a poštovné je zdarma! :))


// Nosíte rádi košile? Jednoduché nebo s potiskem? A jaká je vaše úplně nejoblíbenější? :)

0 comments:

Post a Comment