EYESHADOW PALETTE: GLITTERBALL ( MUA )

Právě paletky očních stínů se mi vybaví, když se řekne značka MUA. Nejznámější je asi Undressed
a Undressed me too, což jsou vlastně kopie slavných ( a naprosto perfektních ) paletek Naked 
a Naked2 od Urban Decay. Stínům v hnědých odstínech jsem zatím nepřišla na chuť a vůbec je
nenosím, tak jsem si vybrala paletku Glitterball, která je docela barevná a přesto na denní nošení.
Paletu očních stínů od Makeup Academy jsem měla už i ve wishlistu, takže další položka je splněná!
Dnes trochu jiná recenze, než na které jste tady na blogu zvyklí. A na konci najdete mini soutěž :))



Paletka obsahuje oboustranný štěteček, který sice nepoužívám a nemám takové typy štětců ráda, ale 
přecijen se s ním jde dobře nalíčit. Obal je pěkný, jednoduchý design a vypadá, že se hned tak nerozbije. 


Ze stínů mám celkově nejraději 6, 8, 10 a 11 a i víc se mi líbí spodní řada, která mi přijde o trochu
kvalitnější než ta horní a pro mě i více nositelnější, avšak využiji všechny stíny z paletky.
Ten bílý stín ( č.6 ) je hodně třpytivý a dá se použít do vnitřního koutku na rozjasnění oka.
Dá se s nimi hezky vystínovat a nalíčit oči, jsou docela hodně pigmentované a kombinovatelné.
Když stíny nabíráte na štětec, tak trochu práší, ale při líčení nějak ne a na obličeji nenajdete skoro 
žádné třpytky. Rychle se odlíčí a s bází vydrží na oku celý den bez slévání do čárek, ale i bez báze
vydrží poměrně dlouho. Jediné, co mě na ní štve, je to, že stíny rychle ubývají. Jinak jsem spokojená! :)♥

 V drogeriích tuto paletku určitě neseženete, já jí sehnala tady za 179,- Kč, což je skvělá cena za 
tak pěknou a kvalitní paletku. Velmi jsem si jí oblíbila a používám jí téměř každodenně :333


A mini soutěž pro ty, kteří uvažují o objednávce produktů značky MUA z e-shopu MUASHOP.CZ :)
Tři výherkyně, které vylosuji, obdrží 20% slevu na nákup - emailem pošlu kod na uplatnění.
Stačí jen dát like na facebookovým stránkách shopu a připsat do komentářů svůj email. Toď vše.

0 comments:

Post a Comment