BIG REVIEW

Dnes je tu opět větší recenze, ve které vám chci ukázat pár výrobků, co mám nové a nějakou 
dobu už odzkoušené. Pokud něco z toho máte i vy, napište mi, jak jste s tím byly spokojené :)

Jako první tu mám rtěnku True colour od Sleek v odstínu Coral Reef. Je to nádherná korálová barva,
docela výrazná, ale na rtech vypadá moc pěkně. Jemná krémová textura, takže nevysušuje rty, ale stejně 
pod ní nanáším radši balzám, nezdá se mi a vlastně ani není moc hydratační. Je hodně pigmentovaná, 
skvěle se nanáší a vydrží na rtech dlouho, tedy pokud nejíte a nepijete. Navíc obohacená o vitamin E.
Design obalu je pěkný, jednoduchý a samotná rtěnka k dostání ve 20 odstínech. Seženete tady za 175,- Kč.
DOPORUČUJI


A máme tu vatové tamponky na odličování ze Sephory. Už jsem si je kupovala podruhé, ale
vždy jsem měla štěstí na akci 1+1, takže mě obě balení vyšly na 51,- Kč. Musím říct, že jsou to snad
nejlepší tamponky, které jsem kdy měla. Už ani jiné nepoužívám a zůstanu jim věrná navěky, haha :D
Jsou strašně jemné, 100% bavlněné, přehnaně nesají ani se netrhají. V každém balení je 70 kusů.
DOPORUČUJI

( V Sephoře akce 1+1 znamená 1 výrobek platíte a ten druhý - levnější - máte za 1,- Kč ).


Mám tu i tělové mléko po opalování, které už letos nevyužiji a pro vás to asi nebude momentálně
užitečná recenze, ale třeba jako tip na příští rok. Krásně nenápadně voní, dobře se vstřebává i roztírá.
Měl by prodlužovat opálení, zklidňuje podráždění a dokonce je i vhodné pro ošetření pokožky po celý rok.
Balení je 200ml a stojí 100,- Kč.
DOPORUČUJI

Magic beauty BB krém 8v1 taktéž od Dermacolu má pěkný a lákavý obal. Je to vlastně takový
hydratační tónovací krém. Dostala jsem k testování špatný odstín - sand, který je docela tmavý,
i když jsem se trochu přes léto opálila, ale i přesto jsem tento BB krém zkoušela, sice jen doma ...
Rychle se roztírá i vstřebává, docela se zdá, že i hydratuje. Je hezky a příjemně parfemovaný.
Konzistence je trochu hutnější. Nekryje, možná jen nepatrně, ale co se dá čekat, není to žádný makeup.
Perfektně sjednotí pleť, kterou ani nevysušuje a nedělá efekt alá maska. Nevím, zda si ho mám koupit ve
světlejším odstínu, přecijen jsem stále věrná makeupům a když zrovna nemá můj obličej den
a vyskáče pár pupínků, nebylo by to nic dobrého. Neucpává póry ani pokožku nějak nezhoršuje.
Výdrž je dobrá, skoro celý den. Ještě bych chtěla dodat, že pleť po nanesení je rozzářená a sametová.
Ovšem na mastnější a problematickou pleť bych ho vůbec nedoporučovala.
K dostání ve 4 odstínech, balení je 30ml a stojí 169,- Kč.
DOPORUČUJI I NEDOPORUČUJI

Oba výrobky seženete snad ve všech drogeriích, kde mají stojany Dermacol, nebo na oficiálních stránkách.


A poslední, co vám tento rok ukážu ze sluneční kosmetiky, je tento kondicioner SUN od Welly.
Používala jsem ho skoro celé léto, byl opravdu výborný a dodal vlasům po slunění regeneraci,
takže z nich sluníčko nevzalo všechno "zdraví" a nevypadají vyprahle. Musím říct, že teda vydrží
hodně dlouhou dobu, stále mám ještě 3/4 balení a to jsem ho používala docela často. Vlasy po umytí
byly krásně jemné. Stačí si jen umýt vlasy svým oblíbeným šamponem, opláchnout, potom
do nich nanést trochu tohoto kondicioneru a znovu opláchnout. Seženete třeba tady za 255,- Kč.
DOPORUČUJI


Myslím, že je tohle můj první výrobek od Yver Rocher ( nebo jsem v minulosti už něco zkoušela? netuším ).
Je to vlastně sprchový gel, ještě z letní kolekce Retropical. Koupila jsem ho v malé prodejně YR
v Debenhams. Nalákal mě hlavně jeho letní design, který se mi moc líbí, a lehká svěží vůně. Myje šetrně,
pění, nedráždí a navíc je pokožka krásně hebká, hydratovaná, provoněná. Jediné mínus je to, že se
 ztěžka otvírá. Neobsahuje parabeny a jsem s ním spokojená, co víc říct :D Kupovala jsem ho za 79,- Kč,
seženete ho teda jako já v Debenhams, na oficiálních stránkách nebo v dalších kamenných prodejnách YR.
DOPORUČUJI

Je mi docela blbý, že všechno doporučuji, ale když já jsem s těmi výrobky opravdu spokojená :DD
Většinou si totiž vybírám produkty podle hodnocení ostatních, abych nešlápla vedle, ale přesto jsem
v poslední době narazila na jednu věc, kterou můžu hned hodit do koše, ale o tom příště :D :)

Nová pecka od Avril ♥

Mějte se krásně a užívejte poslední dny prázdnin :)

0 comments:

Post a Comment