NEW IN CLOSET

V úterý jsem sice neměla moc času, protože show začínala odpoledne docela brzy a nestihla jsem zajít 
ani do Palladia, ale pár nejoblíbenějších obchodů na Václaváku jsem přeci jen oběhla a navštívila 
i My Národní. Koupila jsem si vše, co jsem chtěla a potřebovala. Tak je tu dneska new in post.

PS: Tohle je již 200.článek na blogu! :))


Zvláštní, že pokaždé, kdy si koupím nové kalhoty, jsou většinou z F&F :D Ale tam mi střih opravdu sedí.


Mohito / Tally Weijl / Olsen ( Debenhams )


Tohle je jediná věc, co jsem si v Praze nekoupila, ale přišla poštou.
Úžasná halenka z Choies v královsky modré barvě :333


šampon Yves Rocher / lehký denní krém ze Sephory / wishbone F&F / zbytek šperků I AM


"hoodie" mikina F&F / modrý a bílý svetr z Debenhams


// Čím jste si v poslední době udělali radost vy? 

0 comments:

Post a Comment