TAG: When I was a child

Tenhle TAG na téma dětství se mi hodně zalíbil, všimla jsem si ho na youtube a blogu We all have dreams.
Napadlo mě, že bych ho mohla taky udělat, ale ve formě krátkého článku. Beru to jako rané dětství
od mých 3 do 8 - 9 let, prostě věk, kdy ještě máte rádi různé pohádky a skoro nic neřešíte :D
Pokud i někdo z vás tenhle TAG dělal, tak mi klidně dejte odkaz do komentářů, ráda se podívám :))


1) Oblíbený večerníček / pohádka? Z večerníčků asi Hurvínek, Mach a Šebestová, Pat a Mat :D
Z pohádek zas třeba Shrek, Barbie, Princezna ze mlejna,  Hledá se Nemo ... toho bylo :D
A z filmů jsem měla nejradši Past na rodiče, High school musical, Žába k zulíbání, Pretty woman ...
2) Oblíbený interpret / skupina / hudba? Když jsem byla malá, změnil se Jetix na Disney Channel 
a zrovna začínal seriál Hannah Montana, takže jsem vyrostla v době, kdy všichni milovali Miley :3
A kromě ní jsem děsně zbožňovala Avril Lavigne, Ashley Tisdale, Jonas Brothers, Tokio Hotel =D
Jo a taky Dáda Patrasová, když mi bylo tak 5 let, a celkově jsem milovala Kouzelnou školku :DD
3) Oblíbená sladkost? Ulítávala jsem na pendrekách ( kromě těch lékořicových, ty jsem vždycky nesnášela ),
gumových medvídkách a ostatním želém :D A taky si vzpomínám na takový ten jedlý papír "bankovky" :D
4) Oblíbená dětská hra? Že by Člověče nezlob se? A karty! S dědou jsem často hrála Žolíky a Prší :D
Pak taky dětské hry na PC, třeba takový to "postav si svou Zoo" :D Nebo The Sims 1 - 3 :D♥
5) Oblíbené jídlo v dětství? Typické věci, co mají děti rádi - hranolky, lívance, špagety ...
6) Oblíbená dětská knížka? Tu bych doma ještě našla, Prázdniny za všechny prachy od P. Braunové :)
7) Oblíbené oblečení / obchod s oblečením? Pamatuji si, že jsem měla ráda mikiny a trika s potisky. Naopak
jsem nesnášela svetry :D Obchod? New Yorker nebo Takko :D A takový obchod s francouzskou modou
pro děti, co byl v Kotvě v Praze, tam mi táta někdy něco kupoval třeba k narozkám nebo na vánoce :D
Nebo mi i někdy něco přivezla teta z Anglie. Pak jsem taky měla něco z takových obyčejných obchodů.
8) Oblíbený seriál? Dawsonův svět, Sabrina mladá čarodějnice, Beverly Hills 90210, Simpsonovi .... 
9) Idol? Panejo, to byl přece Jesse McCartney, ten byl tak pěknej, pak Brad Pitt a L. Dicaprio <3
10) Oblíbená hláška? Sakra, to už fakt nevím, myslím, že asi žádnou konkrétní jsem oblíbenou neměla :D
Možná jen takové ty srandovní z různých sitcomů, filmů, Simpsonových .... :D

0 comments:

Post a Comment