SUMMER COLLECTION: MISS POP ( L'ORÉAL )

V drogériích momentálně najdete novou letní kolekci Miss POP od L´Oréalu inspirovanou pop artem, 
která obsahuje lesky na rty ( na které je v Rosmannu akce 1+1 ), laky a nálepky na nehty. 


Nejdřív bych začala lakem na nehty v krásném růžovém odstínu s perletí ( modrý shimmer ). 
Velmi rychle schne, což u laků po výdrži nejvíce oceňuji. Když už jsme u té výdrže, stačí jen 
slabá vrstva ( já dala jen 1 a kryl skvěle ) a neoprýskaný vydrží na nehtech celkem dlouho. 
Štěteček mi vyhovuje, fakt bezvadně se s ním lakuje a docela rychle, za chvilku máte nehty pěkně 
nalakované :) Od L´Oréalu je tento lak můj první, nikdy dřív mě nelákalo vyzkoušet laky právě 
od této značky, ale jelikož jsem s ním moc spokojená, plánuji si pořídit další barvy a rozhodně 
předčil i mé oblíbené laky Colorama ( Maybelline ). Mám ho v odstínu 218 - rose aphrodisiac.
Co jsem se tak koukala, na výběr je až 9 odstínů a stojí 99,- Kč jako ostatní laky Color riche.


Další tu mám dvoubarevný lesk na rty v růžové variantě. Nahoře jsou třpytky, dole ta "barevná" část.
Lesk je na rtech světlý, prostě klasický lesk. Jen obě části nejdou smíchat. Nelepi, příjemně voní,
vydrží a vypadá hezky. Se srdíčkovým aplikátorem se dobře pracuje. S leskem jsem spokojená 
jen 3/4, vyhovuje mi, ale příště bych si ho už nekoupila, nemám moc ráda průhlednější lesky.
Mám ho v odstínu 729 - rosopolitan. K dostání ve 3 odstínech a za cenu 150,- Kč.


A poslední věcí jsou nálepky na nehty. Ještě jsem je nezkoušela, ale těším se na to :D
Vypadají moc pěkně, tak snad na nehtech nebudou působit kýčovitě a doufám, že se mi to i povede.
Zezadu je návod, ale viděla jsem už pár videí na youtube jak na nálepky na nehty, nezná se to 
nějak obtížné zase :D Mělo by jich být v tomto balení za 99,- Kč celkem 18 nálepek a měly by 
na nehtech vydržet cca 10 dní, tak jsem zvědavá. Najdete je v 5 variantách, já mám 029 - confetti. 


Máte něco z této kolekce? Pokud ano, jste spokojené? Nebo se chystáte něco vyzkoušet? :))

0 comments:

Post a Comment