YOU ONLY LIVE ONCE

Už si ani nepamatuji, kdy tu naposled byl post plný obrázků a inspirace. Pořád pršelo a byla zima, takže
nemám žádné fotky. Sedím doma u seriálů a blogů, čtu staré časopisy, mám kašel a je mi nějak divně,
tak doufám, že se to do soboty trochu zlepší, protože někam jedu, ale o tom jindy. Tak vám aspoň dnes 
ukážu věci, outfity a tak, co se mi líbí. Většina obrázků je z mého tumblru, kde mám už 270 followers! :)




 

 
 
  
 
 
  
 
 
 
  
 
  
 
  
 
 
 
  

Ještě před nějakou dobou jsem Selenu moc nemusela, ani Justina a to, že tvořili pár, mi přišlo spíš kvůli 
propagaci, protože spolu jsou slavnější. Teď mě začíná Sel docela bavit, její nové hity se poslouchají 
skvěle a hrozně se mi líbí její styl a tak jsem si před cca 14 dni udělala tuhle koláž s těmi nejlepšími outfity. 

♥♥♥

0 comments:

Post a Comment