POWER POUT ( MUA )

  Dnes vám chci ukázat rtěnku Power Pout od MUA ( Makeup Academy ).
Myslím, že skoro na žádném českém / slovenském blogu zatím na ní recenze není a nevím, jestli tuto rtěnku
vůbec znáte, protože já, když uslyším název značky "MUA", vybavím si spíš jen paletky očních stínů.
Velmi jsem si jí oblíbila a mohli jste jí vidět na mě v minulém outfit postu → tady. Je to vlastně
levnější verze Chubby sticků od Clinique, MUA je docela takový "kopírák" značek :DD
Je hodně výrazná, a jak můžete vidět na spodní fotce, intenzitu barvy určujete vy sami. Buď jí můžete
rozmazat a bude taková světlejší, nebo jí nechat v takovém odstínu, jakou jste jí nanesli. Na ruce je
přeci jen světlejší než v reálu na rtech. Na úvod jsem řekla asi vše, tak půjdeme na plusy a mínusy.

+ hodně pigmentovaná, krásná sytá barva ( tmavě růžová, taková malinová )
+ hydratační, vyživuje rty, nevysušuje a nezanechává je "ulepené", konzistence jako balzám na rty
+ dlouho vydrží ( na rtech jakoby "uschne" a pak drží několik hodin, nezmizí ani když jíte či pijete )
+ když si jí nanesete ráno a pak v poledne nanesete druhou vrstvu, tak vydrží na rtech celý den!
+ příjemná na rtech, vůně mi připomíná mátu a je i taková peprmintová
+ praktické a pěkné balení, nízká cena

- tento odstín určitě nebude slušet každému
- malý výběr odstínů ( celkově 6 )


Mám ji v odstínu Broken hearted, stojí 129,- Kč a koupíte jí třeba tady. Doporučuji! :)

0 comments:

Post a Comment