I can't love him, but I do.

Články plné kosmetiky mě baví víc než jednotlivé recenze, tak doufám, že se to takhle líbí i vám :)
Nově ke každému produktu budu psát jestli doporučuji nebo nedoporučuji, aby v tom byl přehled.
Dnes jsem zase vybrala pár produktů, které mám buď nové a chtěla bych vám je ukázat nebo to,
co jsem si v poslední době oblíbila či spotřebovala. Zítra jedu do Prahy na nákupy a podívat se na
televizní show, co se tam bude natáčet a mám už připravené lístky, ale psst, víc o tom příště! :)

PS: Jak se vám líbí new design? A co říkáte na kurzor myši? 

Na úvod hned říkám, že s Biodermou nespolupracuji, prostě jsem si říkala, že když ji všichni chválí
a trávím čas u vody, zkusím nějaké opalovací přípravky od této značky. Koupila jsem si mléko po 
opalování, které je pro všechny typy pleti, zklidňuje a hydratuje pokožku, prodlužuje opálení a
je na těle moc příjemné, osvěží. Chválím velké bezedné balení ( 500 ml ). Stojí cca 370,- Kč.
Další je ochranný opalovací sprej ( SPF 30+ ) pro dokonalé bronzové opálení. Voděodolný, pro 
citlivou pokožku. Vůně je nádherná, jemná, příjemná a cítíte jí i na dálku :D  Krásně se roztírá, dobře 
vstřebává a celkově se s ním výborně opaluje, je to rychlejší a efektivnější. Stojí cca 450,- Kč.
S těmito dvěma produkty na opalování jsem moc spokojená a až dojdou, pořídím si je znovu.
DOPORUČUJI


Color Whisper od Maybelline jsou teď hrozně populární a recenzi na ně najdete skoro na každém 
blogu, takže nemá cenu se o tomto rtěnko-balzámu nějak hodně vypisovat. Na rtech jí mám třeba tady.
Takhle v obalu vypadá docela výrazně, ale jinak je to krásná světle růžová barva. Mám jí v odstínu
č.130 - pink possibilities a stála v Rosmannu 139,- Kč, ale seženete jí teď v akci myslím za 99,- Kč.
Úžasně voní, připomíná mi žvýkačky. Miluji její krémovou "balzámovou" konzistenci, takže pod ní
nemusíte vůbec používat žádný balzám a ani nezvýrazňuje žádné šuminky. Na rtech je velice příjemná,
perfektně se natírá ( i bez zrcátka ) a moc se mi líbí jednoduché, nerozbitné, stříbrno - růžové balení.
Jen má jeden obrovský mínus, kvůli kterému si jí už podruhé nekoupím, i když je na výběr spousta
krásných odstínů ( celkově 12 ). A tím mínusem je výdrž. Katastrofa! Když jíte nebo pijete, zmizí
okamžitě ( ale to je u většiny rtěnek ), pokud ne, vydrží stejně jen 1 hodinu a pak se úplně ztratí.
Někde jsem četla, že jí dokonce můžete použít jako tvářenku, ale to jsem nezkoušela. Docela mě
zklamala, čekala jsem víc. A kdybych jí měla srovnat, tak se podobá rtěnkám od Essence.
NEDOPORUČUJI


Mamka si objednávala z Avonu a tak jsem se koukala, co bych si vybrala. Zvítězil tenhle růžový
parfém Sensuelle s krásným minimalistickým designem. Parfémová voda, inspirovaná přirozenou 
krásou ženy, probouzí smyslnost a oslnivost. Je to květinová, svěží vůně, takže bezva na léto :) 
Tvoří ji kvítky pomerančovníku, tahitské gardénie a kašmírové dřevo. Voní děsně dlouho, celý den.
Opravdu nádherná vůně, jen jí neumím popsat a ani nevím, co by mi ji připomínalo. Stojí 599,- Kč.
DOPORUČUJI


Šampon Tea tree oil od Auroville mě zaujal tím, že je pro mastné vlasy a měl by zabraňovat tvorbě lupů.
Je to jemný šampon s kondicionérem, ručně vyrobený a zcela přírodní, což oceňuji. Má silnou, výraznou
vůni ze které ostře cítím citron. Stejně jako mě nemusí být někomu vůně příjemná, ale naštěstí ji po umytí
na vlasech vůbec necítíte. Musím říct, že je to jinak fantastický šampon. Vlasy opravdu odmastí, ale jak
je to s lupy to nevím, protože na ně netrpím. Také se mi za dobu používání vlasy zlepšily, mám je pevnější
a zdají se kvalitnější než kdy dřív. A i když si vlasy myji normálně každý den či obden, po tomhle šamponu 
mi vlasy vydržely pěkné a čisté delší dobu, takže jsem vydržela čtyři dny na chatě bez mytí vlasů :D 
Navíc neobsahuje žádné chemikálie, alkohol ani sulfáty ... Dobře se s ním myje, ale docela rychle ubývá, 
i když dávám malé množství. Jsem s ním spokojená a patří k mým TOP šamponům. Stojí 129,- Kč → tady.
DOPORUČUJI


Chci vám ukázat 3 nové řetízky a hlavně představit stránku lovemusic.cz, kde najdete samé skvělé
a originální věci. Je to česká značka LoveMusic, která vyrábí kromě mody, doplňků a bižuterie, také
bytový design. Jejich pobočku najdete v Brně a zboží v několika dalších obchodech po ČR.
Při platbě předem nebo objednávce nad 250,- Kč je poštovné zdarma, což je super :)
Moc se mi líbí "kruhový" stříbrný řetízek s pavoukem, vintage přívěsek a roztomilý medvěd :D
Šperky mají jednoduché a dobře vymyšlené zapínání, pořád drží, takže by mohly být kvalitní.
Navíc mám stříbrné šperky ráda :) No koukněte se na e-shop, třeba si něco vyberete :))


A tady mám malé "spotřebováno". Došly mi mé 3 oblíbené parfémy, které jsem měla už cca 2 roky.
Všechny bych mohla s klidem doporučit, vydrží celý den a voní naprosto fantasticky. Prostě láska
na "první přičichnutí" nebo spíš v okamžik, kdy uvidíte dokonalou lahvičku či reklamu, haha =D
Stále je můžete sehnat v různých drogeriích, ale dost levně třeba na Onlineparfum.sk :)
Znovu si už asi žádný z nich nekoupím, protože mám ráda změny a ráda zkouším nové věci,
používala jsem je přeci jen dost dlouho, ale jinak patřily k mým velkým favoritům :3
Play it sexy od Playboye jsem si koupila sama, tohle je už druhá vypotřebovaná lahvička.
Krásná, sladká toaletní vůně. Z celé řady parfémů Playboy mi tato byla asi nejsympatičtější.
Hlavu tvoří grapefruit a mandarinka, srdce zas jasmín a lékořice, nakonec základ je tvořen
z fazole Tonka, pačuli, santalového dřeva a mé nejoblíbenější ingredience - vanilky.
Druhým vypotřebovaným parfémem je Lil´ Angel z kolekce Harajuku lovers od Gwen Stefani.
Dostala jsem ho před lety od mamky k vysvědčení nebo co, ale vybrala jsem si ho sama.
Je sice trochu dražší a malé množství, ale ta vůně, řeknu vám, ta vůně je perfektní!
A co teprv ta roztomilá lahvička, ano, vsadila jsem na obal a trefila se do skvělého parfému.
Hlava se skládá z malin, ananasu, brusinek a ostružin. Srdce tvoří hruška, růže a fialka.
Celé to zakončuje lízátkový akord, jantar a dřevo. Je to výrazná vůně, kterou cítíte vy i okolí.
A nakonec ten nejlepší z nejlepších. Black star od Avril Lavigne, u kterého byl sladký ostnatý prsten.
Ten jsem kdysi dostala k vánocům v dobách, kdy jsem zbožňovala Avril, ale vybíral ho táta.
Také nebyl levný, ale investovat se do něj vyplatí. No nebudu to už dál okecávat, aby
z toho nebyl článek na půlku stránky. Hlavu tvoří hruška, rybíz, mango.
Srdce obsahuje jasmín, ibišek a lotos. A základ se skládá z čokolády, vanilky, pižma a santal. dřeva :)

__________

Když jsem se včera dívala na FashionTV, zaujala mě tahle úžasná reklama na téma "back to school" :)
Super song, pěkní modelové a cool oblečení. Mohla bych se na to dívat snad tisíckrát, haha :D



Mějte se krásně a užívejte si poslední měsíc prázdnin :)*

0 comments:

Post a Comment