BOX4PET

Dnes tu jsem s recenzí na box pro domácí mazlíčky a jeho letní edicí, která je stále k dostání.
Konkrétně box pro psy a kočky, v mém případě pro kocoura. Všimla jsem si krabičky všude
po blogách a youtube, zaujala mě a i mému kočičákovi Edímu udělala radost! Když byl box doma,
šla jsem ho rozbalit a on se mnou, hned se vrhal do krabice a všechno očuchával, byla to sranda prostě :D



Nejdřív jsem najela na stránku box4pet.cz, zaregistrovala se a vyplnila krátký dotazník o tom, zda je
to pes či kočka, jak se jmenuje a jak je stará. Pak jsem letní ( pod názvem "červencová" ) edici objednala.
Druhý týden jsem měla box doma, koukala jsem, jak obrovská krabice přišla! Krabička stojí 299,- Kč :)
Tento nápad se mi líbí víc než všechny krabičky krásy a jelikož jsem s obsahem tohoto boxu spokojená, 
domluvily jsme se s mamkou, že budeme box4pet objednávat skoro každý měsíc :) Takže můžu jen doporučit. 
Pokud si chcete tuto aktuální edici objednat, máte čas jen do 25.srpna, pak už bude ta zářijová.


Dva druhy granulí na zkoušku a vitamínové bonbonky, po kterých by se Eda snad ujedl, haha :D
V boxu ještě přišla masová konzerva, kterou jsem nestihla vyfotit, ale vidíte jí na fotce dole ↓


U boxu najdete věnovaní psané ručně. Dále se v boxu nachází hračka s barevnými stuhami, 
myška a šátek k obojku, který sice nevyužiji, ale někomu se to může přecijen k obojku hodit. 


Jak je zvykem např. u krabiček krásy, i tady najdete leták s přehledem, co se v boxu nachází.
K tomu velkou samolepku ( i když nevím, kam bych jí měla lepit, ale tak nevadí ) a slevové kupony.


Časopis Naše kočky někdy kupujeme, ale Haf & Mňau neznám, ale najdete tam opravdu zajímavé články.

♥♥♥

// Máte tuto edici doma? Už jste nějaký takový box zkusili? Nebo objednáte? :)

0 comments:

Post a Comment