KHADI

Dnes vás seznámím s přírodní kosmetikou z Indie - Khadí. Doufám, že se recenze bude líbit :))


Mám ráda přírodní kosmetiku a hlavně to, když není testovaná na zvířatech.
Na začátek jsem se rozhodla vyzkoušet sprchový gel, šampon na vlasy a dvě pleťové masky.


Sprchový gel ( Granátové jablko & Pomeranč )
Tento sprcháč je prostě fantastický. Osvěží, regeneruje a zklidňuje podrážděnou pokožku.
Je to vlastně 2v1 - sprchový gel i vlasový šampon, proto si s ním můžete mýt tělo i vlasy,
 pro mě nejlepší volba na cestování! A ta vůně mě naprosto učarovala. Je opravdu skvělá 
a cítím jí na sobě i po umytí. Balení je velké ( 210 ml ) a velmi pomalu ubývá. Stojí 189,- Kč.

Šampon AMLA ( pro objem a lesk )
Také krásně voní, jen je to taková zvláštní vůni, kterou jsem ještě nikdy předtím necítila.
Podle popisu vypadá zázračně a ze začátku jsem tomu moc nevěřila, ale chtěla jsem ho vyzkoušet.
A musím upřímně říct, že nikdy jsem neměla tak nádherné vlasy. Tento šampon jim dodal hodně 
objemu, přirozeného lesku a vlasy i vypadají mnohem zdravěji a méně padají, než kdy dřív. 
Používám ho pokaždé, když si myji vlasy, a až mi dojde, rychle poběžím pro nový! Stojí 259,- Kč.




Maska ( Santalové dřevo )
Pro citlivou pleť a hlavně při problémech s pigmentací. Tento výrobek používá mamka a je spokojená.
Čistí póry a odstraňuje nadměrný maz z pokožky. Osvěží a rozjasní pleť. Pigmentové skvrny pomalu mizí. 
Použití je velmi snadné, stačí smíchat 1 čajovou lžičku prášku s vodou, aby vznikla krémová pasta, 
poté nanést v tenké vrstvě na obličej ( ale i na dekolt a jiné části těla ), nechat 15 až 20 minut působit 
a nakonec opláchnout. Aplikujte 2x týdně. V balení je 50 g prášku a stojí 249,- Kč.

Maska VETIVER ( proti akné )
Určená pro mastnou pleť s výskytem akné a černých teček. A opravdu funguje! 
Pleť mám teď mnohem lepší. Používala jsem tuto masku 1x za tři dny, až do vyditelného zlepšení.
Stačí smíchat 1 - 2 čajové lžičky prášku se 4 - 8 lžičkami vody, aby vznikla krémová pasta, 
nanést na obličej a další místa s pupínky, nechat 15 - 20 minut působit a pak opláchnout.
Dokonale vyčistí pokožku a příjemně voní. V balení také 50 g a stojí 275,- Kč.


Vůbec jsem nečekala, že budu tak spokojená. Khadi kosmetika si mě získala na sto procent.
Pokud i vás zaujala, můžete jí zakoupit na jejím e-shopu z pohodlí domova nebo se kouknout
na celý seznam prodejen ( Praha, Liberec, Tábor, České Budějovice, Ostrava ...... ).


Mějte se úžasně! :)

0 comments:

Post a Comment