Five products

Recenze na pět výrobků, co jsem si v poslední době koupila.



Deodorant Biorythm ( Rexona woman )
Vždycky jsem hledala perfektní deodorant a pak jsem vyzkoušela tento. 
Opravdu vydrží dlouho, nevím zda 48 hodin, ale celý den určitě. 
Zabraňuje nadměrnému pocení a nádherně svěže voní. Stojí kolem 60 ,- Kč.

Makeup Stay all day 16 h ( Essence )
Příjemně voní, skvěle se roztírá, vydrží skoro celý den jak píšou na obale. 
Ale docela málo kryje, je to spíš takový lehký makeup a proto ho používám většinou v létě.
Mám světlý odstín č.20 soft nude a stojí kolem 100 ,- Kč

Korektor Stay all day 16 h ( Essence )
Každé ráno si nanesu na vyčištěnou pleť krém, potom aplikuji tento korektor na větší pupínky,
nanesu makeup a pudr. Musím říct, že výborně kryje. Používám ho na pupínky i kruhy pod očima.
Líbí se mi i ta krémová konzistence, obal vypadá jako od lesku na rty a proto se tak skvěle roztírá. 
Odstín mám č.10 natural beige a stojí něco kolem 65 ,- Kč.

Řasenka Get Big Lashes ( Essence )
Viděla jsem ji v časopisech i na blogách, všude spousta pozitivních názorů.
Vyzkoušela jsem jí a je fakt skvělá. Řasy neslepuje, krásně je prodlouží a zahustí. 
Bohužel má příliš velký kartářek, takže se s ním nedostanu všude a na spodní řasy to vůbec není.
Jinak za tu nízkou cenu 60 ,- Kč je moc dobrá a dostupná ve 3 verzích. 

Řasenka Great Lash - Lots of lashes ( Maybelline NY )
Řasenka, kterou koupíte za super cenu ( 100 ,- Kč ) a k tomu vás naláká důvod, že je to nová
vylepšená srdíčková verze. Kdybych věděla, jak tragická řasenka to je, vůbec bych si jí nekoupila.
Kartáček je takový divný a špatně se s ním pracuje. Řasy sice trochu prodlouží, ale nezahustí a docela slepí.
Také se brzy rozmaže, téměř nic na oku nevydrží. Obal má vážně krásný, to ano, ale jinak jí nenávidím.
Nejhorší řasenka to zas není, měla jsem i horší, ale stejně poletí do koše. Ta minulá verze byla lepší!


// Vyzkoušeli jste nějaký z těchto produktů? 

0 comments:

Post a Comment