BB Cream ( Dermacol )

Už znáte tento nový BB Cream - 8 in 1 Beauty Benefit Glow od Dermacol? 
Byla jsem požádána webem krasa.cz, abych napsala po vyzkoušení recenzi a tak je tu.

BB CREAM 8in1 Beauty Benefit Glow  BB CREAM 8in1 Beauty Benefit Glow
Dostala jsem pár testerů, což je dobrý, protože výrobek v plném balení bych vůbec nevyužila.
A to z jednoho velkého důvodu. Mám akné a proto používám makeup, který mi pupínky skvěle zakryje.
Ale v poslední době se mi pleť trochu zlepšila a tak jsem ho vyzkoušela, a to i kamarádka, 
co má obličej bez jediného pupínky. Doufám, že se vám recenze bude líbit a tak jdeme na to! :)

Co je na něm super?
- Nádherně voní a to i po aplikaci na pleť
- Úžasně se roztírá a není vůbec hutný
- Hydratuje, rozzáří a zklidní pokožku
- Sjednotí barvu pleti
- Ochranný faktor 30
- Bez parabenů a silikonových olejů
- Dermatologicky testováno

A co zas ne? 
- Píšou, že kryje nedokonalosti, ale to by přece nemohl být BB Cream, aby kryl jako makeup
- Dále jsem četla, že je prý bez parfemace, ale proč tak krásně voní jako nějaký parfém?!

Tak to je celé zhodnocení, dávám mu 8 z 10 bodů. 
A eště chci dodat, že jsem dostala na vyzkoušení odstín "natural" a je přesně na mou světlou pokožku.
Je vážně dobrý a stojí kolem 250,- Kč ( koupit ho můžete buď v drogerii nebo na tomto odkazu ).

0 comments:

Post a Comment