MONTHLY FAVOURITES

Říjen už pomalu končí a tak jsem tu dnes s článek na téma "nejoblíbenější za poslední měsíc".
Ani nemůžu uvěřit tomu, že sněží a to ještě ani nebyl Halloween. Ale tento rok se na zimu těším.
Už začínám nosit kabát, pomalu sháním vánoční dárky .... a před pár dny jsem byla s rodiči vybírat
fotoaparát Nikon a věci k němu, už se moc těším až si ho rozbalím 24.12. pod stromečkem :D
Máte rádi zimu? A slavíte halloween? A jaký kosmetický produkt jste si v tomto měsíci nejvíc zamilovali?


Nejlepší výrobek z Lush. Každý rok si tuto štolu kupuji znovu, dvě balení do zásoby. Už bez ní nemůžu žít. 
Ta vůně a ta hydratace, když jí nanášíte na pleť, která se mi po této masce vždycky o něco zlepší.


Momentálně nejoblíbenější vůně.
Benefit - Ring my Bella


Zklidňuje podráždění a hydratuje pleť.
La Roche Posay - Effaclar H - Hydratant compensateur apaisant


Dost trpím na popraskané rty a tohle je jediný balzám, který mi je pomáhá léčit. Nosím ho stále s sebou. 
Balzám na rty s měsíčkem lékařským od Astrid.


Už dlouho jsem chtěla vyzkoušet laky NYC, jelikož jsem na ně slyšela samou chválu volající až do nebes.
Vyzkoušela jsem zatím jen světlý narůžovělý odstín ( č.170 Oh so sweet ) a opravdu na nehtech dlouho
vydrží, schne docela rychle, štěteček je úžasný a skvěle se s ním pracuje. Hodnotím ho na jedničku.


Oční stíny v šedém ( č.03 steel the show ) a hnědém ( č.01 coppy right ) odstínu. 
Vydrží skoro celý den, neslévají se do čárek a hezky se nanáší. Připomínají mi docela collor tattoos. 
Essence - Stay all day



Omlouvám se za svou neaktivitu v posledním týdnu. Škola mě dost vyčerpává, a nějak i ztrácím inspiraci
na články. Slibuji, že se od nového roku zlepším, budou i lepší fotky, aspoň každý den jeden článek.
A kdo se ještě nezúčastnil mé giveaway o peříčkové náušnice dle svého výběru, má stále možnost :)

0 comments:

Post a Comment