SenzaBox ( products )

Před nějakou dobou jsem psala článek o skvělém Senza Boxu a dnes zrecenzuji jeho obsah.
Fotografie jsou foceny hned, co mi balíček přišel, dnes už leží dva vypotřebované produkty v koši.


Brush-on illuminator ( Couleurs Nature - Yves Rocher )
Makeup ve štětci je pro mě docela novinka. Stačí jen zmáčknout a ze štětce vyjede trocha makeupu,
který rozzáří pleť, pěkně voní a se štětcem se skvěle pracuje.
Bohužel mi poslali tmavší odstín než bych potřebovala.

Sprchový gel Olive oil ( Fleur de Santé )
Nejprve bych začala vůní, která mě úplně očarovala.
Další plus je to, že sprcháč je určen na suchou pokožku, kterou trpím.
Používám ho skoro pořád a až mi těch 200 ml dojde, budu si ho muset pořídit.

Hydratační pleťová voda ( Hydra Végétal - Yves Rocher )
Mám sice jen vzorek ( 50 ml ), ale pomalu ubývá. Pěkně, příjemně voní.
Odličuje se s ní jedna báseň, ani oči mi nepálí.

Hydratační gel na den a noc ( Hydra Végétal - Yves Rocher )
Další produkt ze stejné řady jako je ta pleťová voda. Také příjemně voní, jen trochu výrazněji.
Používám ho jen na noc, pleť opravdu hydratuje a dokonce můžu i říct, že pokožka vypadá pak svěže.

Hydratační tělové mléko ( Summer Hill - Crabtree & Evelyn )
Vůně je jemná a příjemná, ale mě se moc nelíbí, děsně mi přípomíná květiny ze zahrady :D
Ale to je asi podle každého, protože mamce i kamarádce strašně krásně voní.
Obsahuje mléčné proteiny, krásně se roztírá a hydratuje pokožku.

Multi-Active Toner ( Dermalogica )
Tuto značku kosmetiky ani přípravek neznám. Asi proto, že tato americká značka Dermalogica
se prodává pouze v profesionálních kosmetických salonech a její oficiální stránku najdete tady.
Nejdřív jsem si myslela, že toner je zbytečnost, prý má osvěžit pokožku, zklidnit ji
a připravit na následnou aplikaci krému. Ale opravdu to tak je! Kdybych říkala, že ne, lhala bych.
Když jsem si ho poprvé stříkla na obličej, cítila jsem úplně osvěžující efekt. Voní báječně :)
Teď ho používám každý den a je skvělý, hlavně, když je vám horko. Plné balení ( 250ml ) stojí 890,- Kč.

Sypké oční stíny Pearly Loose ( Dermacol )
Po otevření jsem si myslela, že je to lak na nehty, ale pak jsem uviděla uvnitř šteteček na oční stíny.
Říkala jsem si, že je asi nikdy nevyužiji, protože je to tmavý fialový odstín se třpytem a to mi nesluší.
Ale když tyto stíny aplikuji na oční víčko a trochu rozmažu, výsledek je docela světlý a barva pěkná,
vůbec to nevypadá jako kdyby jste měli monokl a také se neslívají do čárek, vydrží téměř celý den.
Půjdu se na ně podívat do drogerie a vybrat si ještě další odstíny, vážně mě okouzlily! Odstín č.4 :)


Vyzkoušeli jste SenzaBox / Lady box? Pokud ano, jak se vám obsahově líbí a který je lepší?

0 comments:

Post a Comment