Random: September / October ( 1. )

Fotky za poslední dobu. A na konci článku i nej song pro tuto dobu kromě Gangnam style.
Mám se fajn. Jsem zamilovaná, šťastná a zrovna včera se mi rozbušilo srdce z vánoční limitky Lush.
Těším se na víkend, vůbec nic nestíhám, ale ve škole zatím super, zatím ještě žiju :D A jak se máte vy? :)

Before I met you, I never knew what it was like to be able to look at someone and smile for no reason.































nejoblíbenější svetr ( Reserved ) a tílko ( F&F )



























Už několik týdnů testuji indickou kosmetiku. Brzy vás čeká velká recenze! 
Zatím jen prozradím, že všechno luxusně voní. A uhodnete jaké výrobky jsem vyzkoušela? :D


katalogy ( Avon pro mamku a Lush for me


























Lush nabízí poštovné zdarma ( jen pro ČR ) s použitím tohoto kodu do 21.10. :)
































karamelové latté 

matematika s novou kalkulačkou a z testu jsem dostala nejlepší známku, tudíž 2! Super! :)



























Miluji déšť, růže, podzim a miliony dalších věcí ...



true blood season 1-3 dvd box set

0 comments:

Post a Comment