OOTD: PINK BLAZER + WINNERS

Je to šílený, ale když je zima, chci léto, a teď, když jsou taková hrozná vedra bych si přála nosit svetry :D
Ale ne, u bazénu s osvěžující limonádou či na procházce v tílku se zmrzkou v ruce je to stejně nejlepší! :)
Dnes mám pro vás outfit ze soboty, kdy bylo venku ještě příjemně. Sice mám tohle růžové sako už rok,
ale několik měsíců jsem ho vůbec nenosila, neměla jsem na saka náladu, teď jsem si je zpátky oblíbila
a přemýšlím, že si brzy pořídím další, třeba černé! Dnes jsem se rozhodla vylosovat přes random.org
vítězky obou giveaway, už vybírám dárek do další GA - klidně piště, co by jste chtěli :)
Užijte si sluníčko a buďte happy! :)*

brýle, prsten: C&A / sako, triko, kalhoty: Reserved / kabelka: Oasap / boty: CCC / náramky: Tally Weijl 
_______________________________________________________________________________

Oasap giveaway vyhrává komentář č.38 s emailem katerina.z.1998@seznam.cz

A giveaway k 320 followers vyhrává komentář č. 111 s emailem simonamachalkova1@seznam.cz

GIVEAWAY

Gratuluji a hned jdu napsat email! Brzy se těšte na další GA, už je vás tu 380 ♥

0 comments:

Post a Comment