Thursday


Omlouvám se za svou neaktivitu, která ale ještě potrvá. Tenhle týden je hrozný, ve škole pořád nějaké
testy a chci si i pár známek do vysvědčení vylepšit. S tím vším učením plus půl hoďka na odpočinek 
a k tomu pár volných minut na věci, které musím udělat, moc času už nezbývá a já skoro nic nestíhám,
potom jsem ráno děsně unavená, nechce se mi vstávat a čím dál tím víc se těším na velké prázky. 
O víkendu mě čeká jedna supr akce, takže tu taky nic nečekejte. Příští týden se už ale vážně polepším, 
bude tu post každý den a plánuji třeba TAG: Colors of the rainbow, recenze, outfity, "spotřebováno" .... 
Klidně i napište do komentářů co by jste tu rády nebo mi třeba položte otázku či cokoliv sem :D
Mějte se krásně, užijte si nejlepší pátek s víkendem a poslechněte si skvělej song od M. Gledhill :)*

0 comments:

Post a Comment