COCA COLA ♥


Balzámy na rty nosím všude s sebou a ráda zkouším nové a nové, ale toho už jste si tu mohli všimnout :D
Pamatuji si, jak jsem toužila po balzámu coca-cola, sprite či fanta, sháněla jsem je skoro všude a 
dozvěděla se, že zatím nejsou k dostání v ČR. Potom utekl nějaký ten rok a nedávno jsem je objevila
na Elle shopping weekendu v Kappahlu za 89,- Kč. Ani nevíte, jak jsem byla překvapená! :)
A teď k samotnému balzámu. Úžasně voní jako cola, a to i na rtech, které navíc trochu obarví jako hnědší 
lesk na rty. Chutově je sladký, ale né že bych ho nějak ochutnávala, to spíš když si olíznu rty :D 
Také chválím konzistenci, je strašně jemný, příjemný a rtěnka se na něj perfektně nanáší.
Nehydratuje ani rty neléčí, ale teď přes léto to ani nepotřebuji. Oblíbila jsem si ho, hlavně jeho
vůni a strašně se mi líbí obal, coca-colu prostě miluju <3 Už jste taky vyzkoušeli nějaký lip smacker? 

0 comments:

Post a Comment