ASTOR MASCARA

Dnes je tu recenze na novou řasenku Big & Beautiful Lovely Doll od Astor :)

 Určitě už jste zaznamenali reklamu s krásnou Heidi Klum, ale jak jsem si teď všimla, 
v ČR jí máme poněkud zkrácenou :D Ale o to nejde. Slibuje dramatické řasy alá mrkací panenka.
Design řasenky se mi moc líbí, obal je růžový, lesklý a se zlatými nápisy. 
Kartáček masivní a speciálního tvaru s bambulkou na konci. Mám jí v odstínu 800 black.

+ obsahuje kolagen a rostlinný vosk ( vyživuje a posiluje řasy )
+ skvěle řasy oddělí a neslepuje
+ opravdu prodlouží, řasy mám po ní krásně dlouhé až skoro k obočí
+ neobtiskává se ani nedělá šmouhy
+ nedrolí se, vydrží až do večera a dobře se odličuje
+ rychlá aplikace i rychlé schnutí
+ dermatologicky testována, vhodná i pro citlivé oči
+ obal

- nedodá objem, mám ráda řasy pořádně husté a objemné
- ze začátku se mi s ní špatně pracovalo, než jsem si na kartáček zvykla
- čekala jsem od ní trochu víc, když slibují "řasy jako vějíře a panenkovský look"
- kartáček je až moc "originální" a nevyhovuje mi

Hodnotila bych jí docela kladně a pokud si nepotrpíte na objemných řasách jako já, ale dáváte
přednost délce, odděleným neslepeným řasám a přirozenějšímu vzhledu, tak určitě doporučuji! :)


Koupíte v každé drogerii ( cca 229,- Kč ) nebo na krasa.cz za 199,- Kč :)

0 comments:

Post a Comment