FUNNY T-SHIRT


Občas mám chuť vzít si jen jeansy a nějaké pěkné, zajímavé triko s potiskem. Prostě někdy je fajn
vyjít z domu bez toho, aniž by jste půl hoďky řešili svůj outfit. Proto jsem si objednala tyhle dvě trika.
To modré je prostě úžasné a dobře mi sedí. Zato bílé vypadá taky vážně pěkně, mělo by být "hubnoucí",
ale jelikož je unisexové a já si ho objednala ve velikosti L, přišlo extra velké. Ale tak co, aspoň tátovi
udělalo radost a nosí ho doma ve volném čase nebo na sport. Trika jsou strašně pohodlná, z opravdu
příjemné látky ( 100% bavlna ). Balíček přišel rychle, do tří dnů jsem ho měla doma. Takže palec nahoru!

                                                                                                                       → zabavnatricka.cz

0 comments:

Post a Comment