WELCOME JUNE!

Po delší době je tu opět recenze. Tentokrát na nové přírůstky v mé kosmetické taštičce.
Až teď jsem si všimla, že je vlastně vše od Maybelline, ale tak je to má oblíbená drogérková značka :D :)



Oční stíny Color Tattoo má snad každá blogerka, recenze na ně najdete prostě všude. Říkala jsem si,
že mě to nepohltí a chvíli mě to nechávalo i chladnou, ale minulý pátek jsem prostě neodolala, když
jsem viděla tu úžasnou barvu, protože přesně takové zlatavé stíny jsem sháněla už dlouho.
A vše, co se o nich dočtete na netu, je pravda. Vydrží celý den - bez slévání přežily den ve škole,
odpolední nákupy i večerní zumbu. Wow! Takhle mi ještě žádné stíny nevydržely a to je fakt.
Pokud by jste se je snažily dát dolů z očního víčka prstem, tak se vám to nepodaří, drží jak přibité.
Takže za výdrž dávám plný počet bodů, prostě mě to překvapilo. Na oku vypadají moc pěkně,
ta zlatá mě uchvátila. A nanášení? Ze začátku se mi s nimi špatně pracovalo, ale teď už vím jak na ně.
Nedoporučuji používat štětec, to vážně nepůjde. Nanáším je prsty a používám ještě pod ně bázi od Zoevy,
aby vypadaly co nejlépe a vydržely úplně nejvíc až do noci. Navíc balení vypadá luxusně, nehrozí rozbití,
je plné a vypadá to, že stíny vydrží měsíce. Konzistence je krásně krémová, což mě vyhovuje.
Stály 115,- kč a jsou perfektní, uvažuji už i o dalších. Tyhle jsou v odstínu č.5 eternal gold.


Laky na nehty Colorama mám strašně ráda, protože vydrží na nehtech poměrně dlouho,
se štětečkem se dobře pracuje, odstínů je na výběr dost a mají krásné barvy.
Navíc super cena ( 45,- kč )! Červené laky u mě prostě vedou, tento je v odstínu č.150 :)


Nutně jsem potřebovala nový pudr. Rok jsem používala ten krajkový od Dermacol, ale chtěla jsem
změnu a říkala jsem si, že najdu třeba ještě lepší. A našla! Vybrala jsem si odstín č.09 - opal rose,
který úplně vyhovuje mé pleti, je takový světlejší. Je na zmatnění pleti nebo zafixování makeupu.
Překvapil mě a jsem s ním spokojená. Nezvýrazňuje suchá místa na obličeji, sjednotí plet, která se
po něm vůbec neleskne - takže opravdu zmatní, kryje tak akorát, nepráší a vypadá přirozeně.
Líbí se mi i balení, obsahuje zrcátko a je pevné, nosím ho skoro všude s sebou. K pudru byla
i houbička, kterou nanášet pudr je prostě hrůza, tak na něj používám štětec a je to okay.
Měl by být k dostání ve 4 odstínech, prý obsahuje vitamin E a přírodní barevné pigmenty. Stál 149,- Kč.


Vyzkoušely jste něco z toho? Jak jste byly spokojené vy? :)

0 comments:

Post a Comment