TAG: COLORS OF THE RAINBOW

Oranžová, modrá, žlutá, červená, zelená a fialová. 
Dlouho tu žádný TAG nebyl a nějak mě začaly tagy bavit, tak tu možná budou častěji :)
Tento duhový se teď docela často objevuje po blogách a youtube, zdá se mi zajímavý 
a tak se na něj taky vrhnu. Dělala ho už ve videu např. Petra z LovelyHairHanny Brokolice
Plum FooleryLukáš .... a v článku třeba Patty, Nelka, Little Alien, Blondies ..... atd.
Celé to začala Talk Becky Talk a jde o to přidat ke každé barvě oblíbený kosmetický produkt.
Snad se vám to bude líbit a užijte si prosluněný zbytek dne :) Trávíte odpoledne taky u vody? :D


ORANŽOVÁ

Tady jsem se nemohla rozhodnout a tak jsem vybrala dvě věci. První je šampon Syoss ( cca 105,- Kč ).
Je sice pro muže, ale to nevadí, vůně se mi líbí a myje opravdu dobře. Chtěla jsem vyzkoušet šampon
od Syoss a nejlepší se zdál ten modrý pro objem, který ovšem v drogérce neměli a ostatní šampony
byly na barvené vlasy, tak jsem zvolila tento pro muže, protože by mě posilovat vlasy, dodat objem
a přirozený lesk. To vše je pravda - vlasy se mi po pravidelném používaní zlepšily, mám je krásně
lesklé, hebké a objemnější než po jiných šamponech, navíc se méně mastí a balení je 500ml.

Druhou věcí je řasenka Scandal eyes od Rimmel ( cca 180,- Kč ), o které jsem už recenzi psala.
Je naprosto dokonalá, ve všem mi vyhovuje. Ze začátku nebyla nic moc, potom jsem jí pořádně
vyzkoušela a byla jsem docela spokojená, ale teď jí miluju a koupím si jí určitě znovu, až mi dojde.
Prodlouží a dodá řasám objem, nedrolí se ani nerozmazává, vydrží na oku dlouho, voní hezky, 
dobře se s ní pracuje a má skvělý velký kartáček, se kterým je aplikace rychlejší. A nejlepší na ní
je to, že už jí mám od října a pořád je plná, nevyschla, jen obal se trochu oškrábal a i když by 
řasenka měla být po 3 měsících vyhozena, zdá se mi blbé jí dávat pryč, když je v ní ještě půlka.
Jak jí používám už půl roku, tak se mi na ní názor trochu změnil narozdíl od listopadové recenze.
Za mě nejlepší drogérková řasenka, předčila i mou oblíbenkyni The Rocket od Maybelline :)

MODRÁ

Nemusela jsem se vůbec rozhodovat, tento hřeben patří k mým TOP produktům. Bez něj bych se už
asi neobešla, po umytí mám vlasy děsně zacuchané a snad každý hřeben tahá, jen ne tento.
Vlasy rozčeše vážně dokonale a vůbec to nebolí. Navíc má krásný design! :) Recenze → tady.

ŽLUTÁ

Zase jsem se nemohla rozhodnout, doma mám těch yellow & gold věcí nějak moc :D
Ale jelikož se blíží léto, vybrala jsem sprej na tělo a lesk na rty.

Lesk na rty z H&M, má obal krásné korunky a je to takový balzám + lesk zároveň.
Je světle růžový s třpytkami a sladce voní skoro jako žvýkačky <3 Vypadá na rtech moc pěkně :)

Body sprej ( také z H&M ) jsem kupovala minulý rok a celé prázdniny ho používala, i tento rok 
jsem se k němu vrátila a chci si koupit v H&M nějaký další, třeba růžový. Už si nepamatuji cenu, ale 
nebyl drahý, do stovky stál určitě. V horkých dnech krásně osvěží, vůně je naprosto nádherná a cítím ho
na sobě docela dlouho. Nevím to jistě, ale zdá se, že odhání i komáry a další nepříjemný hmyz :D


ČERVENÁ

Co jiného vybrat do kategorie "red" než rtěnku a lak na nehty? Červené nehty jsou mé nejoblíbenější,
momentálně používám a miluji tento lak Colorama od Maybelline v odstínu č.150, stál cca 45,- Kč :)

A tmavě červenou rtěnku sice moc nenosím nebo jen vyjímečně, ale favoritkou je tato
Color Sensational v odstínu č.535 - ruby star, také od Maybelline. Stála kolem 120,- Kč.


ZELENÁ

Zelených produktů moc nemám, takže volba byla jasná. Tuhle pleťovou vodu Lemon Tea Tree  mám prostě ráda.
Po ránu krásně osvěží, odlíčí do hloubky i zbytek makeupu a krásně citronově voní :)
Vhodná pro mastnou, mladou či problematickou pleť. Plánuji větší recenzi, ještě spolu s olejem.

FIALOVÁ

Poslední barvou je fialová a jednoznačně parfém Ring my Bella od Benefitu, který používám už celý rok 
a troufám si říct, že je můj úplně nejoblíbenější. Vůně je perfektní, krabička & design taky a voní celý den!
Je ho 30ml, koupila jsem ho v Sephoře za cca kolem 1000,- Kč :)

0 comments:

Post a Comment